poniedziałek, 22 lipca 2013

Zaczynamy!

      Hej! Obiecałam sobie, że jako skończyłam 13 lat to w końcu muszę spróbować pisać recenzje, ale
regularnie! Nie udawało mi się to, dlatego liczę, że teraz nie poddam się tak szybko. W komentarzu proszę pisać wszystko - dosłownie wszystko. Od przychylnych komentarzy, przez te niezbyt miłe (chociaż liczę, że ich będzie najmniej), do polecenia własnych czyelniczych blogów. Możecie pisać śmiało, co Wam się podoba lub nie. Postaram się to zmienić.
       Jeśli chcesz skopiować jakiś fragment mojej recenzji, na początek skontaktuj się ze mną. A! Jeszcze jedna zasada:
                                "Wchodzisz, czytasz, komentujesz!"
         Koniec z tym przydługawym wstępem. Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój blog.

                                                                                                      Eliza :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz